czwartek, 30 maja 2013

FISZKI audio - j. angielski - Starter - audiobook


FISZKI audio - j. angielski - Starter - audiobook
posiada bardzo dobre opinie użytkowników


Poziom: dla absolutnie początkujących.
 
angielski fiszki audio
Doskonały sposób na rozpoczęcie przygody z językiem angielskim.
Proste zasady, wyraźne nagrania oraz możliwość podglądu tekstu na ekranie odtwarzacza to klucz do szybkiej i skutecznej nauki.



  • 65 minut nagrań native speakerów z dużym naciskiem na poprawną brytyjską wymowę
    (angielska lektorka – Caroline Lebek – czyta hasła starannie, dbając o ich właściwą artykulację i intonację; dzięki temu zyskują Państwo pewność, że – używając opanowanych dzięki FISZKOM słówek i zwrotów – zostaną Państwo prawidłowo zrozumiani);
  • ponad 500 słów z przykładami użycia umożliwiającymi naukę w kontekście;
  • starannie dobrane słownictwo zostało usystematyzowane w 13 jednostkach lekcyjnych, które zagwarantują Państwu płynne wprowadzenie w świat języka obcego (w obrębie każdej jednostki nagrania ułożone są tak, by hasła tworzyły logiczny ciąg skojarzeń; dzięki tym zabiegom przyswajanie słówek i podstawowych reguł gramatycznych staje się łatwiejsze);
  • tekst nagrano w systemie: hasło polskie – hasło angielskie – przerwa na głośne powtórzenie; to zdecydowanie najskuteczniejszy sposób na zapamiętywanie i naukę poprawnej wymowy;
  • rewelacyjna funkcja SPELL wyświetla hasła główne na ekranie odtwarzacza lub telefonu, co umożliwia bezbłędne opanowanie pisowni;
  • kurs kompatybilny z tytułem książkowym FISZKI – język angielski – Starter.
Jeśli zależy Państwu na szybkim i skutecznym opanowaniu podstaw języka angielskiego, to jest to tytuł właśnie dla Państwa! Gwarantujemy że po tym kursie wzrośnie Państwa apetyt na dalszą naukę.


sprawdź na: http://sklep-ebooki.nextore.pl/audiobooki/fiszki_audio_-_j__angielski_-_starter_p30207.xml

 

 

5 komentarzy:

  1. Mi fiszki kojarzą się bardziej z wersją papierową, niż audio. Opanowując podstawy czasowe https://lincoln.edu.pl/warszawa/blog/jezyk-angielski-czasy-przyszle mamy możliwość przyswojenia podstawowej wiedzy z angielskiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Różnego rodzaju fiszki są bardzo pomocne przy nauce języka obcego. Tak samo jak czytanie książek https://www.jezykiobce.pl/105-kryminaly w języku obcym również stwarza warunki do nauki.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie ja dość rzadko używam fiszek, ale jak najbardziej zdarzy mi się do nich zajrzeć. Mimo wszystko wiem, że najlepsze efekty nauki języka angielskiego uzyskuje się w szkole językowej. Właśnie dlatego moje maluchy już chodzą do https://earlystage.pl/ i niedługo swoją wiedzą przeskoczą nawet mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem same fiszki są doskonałą pomocą jeśli chcemy nauczyć się języka angielskiego. Na pewno za ich pomocą poznamy dużo więcej słówek i zwrotów. Kiedy już znamy ten języka obcy perfekcyjnie to również dobrze możemy otworzyć własną szkołę językową. Czytałam o tym na stronie https://dziendobry.tvn.pl/a/zalozenie-szkoly-jezykowej-pomysl-na-wlasny-biznes i ja również to rozważam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także bardzo lubię używać takich materiałów dydaktycznych i jestem zdania, że dzięki fiszkom możemy fajnie rozwijać nasze słownictwo. Tym bardziej, że w końcu może ktoś zdecyduje się na pracę jako lektor języka angielskiego. Widziałam ciekawą ofertę w https://universe.earlystage.pl/praca/praca-u-nas i myślę, że i ja również się zgłoszę.

    OdpowiedzUsuń